Translate

Alku

Tässä se nyt on, minun oma blogi! Haaveenani on jo pitkään ollut aloittaa sellainen ja nyt koen oikean ajan tulleen! 

Elämässäni on paljon kiinnostuksen kohteita, mutta yksi ehdottomasti rakkain niistä on elefantit, joten miettiessäni blogin aihetta ei minun tarvinnut miettiä kauaa.. tai jos ihan totta puhutaan, elefantit saivat minut miettimään blogin kirjoittamista! Ympäri maailmaa on monia hienoja järjestöjä, blogeja ja facebook- sivustoja jotka on omistettu näille upeille eläimille, mutta Suomesta ei minun tietääkseni samanlaisia sivustoja löydy - ennen tätä. 

Kirjoitusteni avulla tahdon viedä teidät kanssani matkalle mm. elefanttien ihmeelliseen maailmaan, oli sitten kyseessä omia henkilökohtaisia tarinoita näiden majesteettisten eläinten kanssa, maalaamaani taidetta, valokuvia tai kertomuksia elefanteista maailmalla, tämä sivusto on paikka niille kaikille. Ajoittain täällä saattaa olla myös juttuja muista minulle rakkaista aiheista, mutta pääpaino on elefanteissa. 


Minä ja Maya 2017, Wildlife SOS, Intia. 

                                         








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti